...

den här flickan är blond och har ögon som en ängel

ligger i sängen och jag vrider mig utav känsler

fan jag har allt när jag ligger och drömmer

men fan vaknar mitt i natten och glädjen går sönder

hon är altid där men försvinner lika snabbt

så jag blundar på dagen och väntar på min natt 

ljuset är för jävligt men mörkret är härligt

för hela mitt liv är en dröm utav en kärlek

svävar på moln  , vill inte sluta sjunga

ord läggs i drömmar så jag kanske lägger hundra

söker mig till ensamhet , med knät mot min kind

lägger känslor mellan rim och håller takten till en vind

skriver på ämnen som tolkas av andra

vägar tar slut men jag fortsätter vandra

sänker min blick och jag börjar att undra

om tjejen sitter där , ensam i mitt drömland


jag lever i mitt drömland  där är ingenting verklighet 


 

Kalla kårar när jag vaknar upp utan dig

Huggen i hjärtat finns det en plats för mig?

Kroppen har svalnat men pulsen finns kvar

Du finns alltid i mina drömmar och stanna alltid kvar!


 

Jag lägger mig ner , slappna av i ögonlocken

åter tillbaka i drömmen hos tjejen som är söt som socker

springer på ett fält som är fyllt utav rosor

ger henne himmlen , vi dansar åt toner

lyfter från marken och tittar ner på världen

hon ger mig sin hand och det värmer i själen

Ögonen blänker, och hennes ögon är som smycken

Bladet smekte hennes hud och jag skådar avtrycket

känner ingen saknad , vill aldrig vakna

ligger under stjärnorna med molnen som lakan

vore det verklighet så skulle jag aldrig blunda

funnit det perfekta våra hjärtan är bundna

allt är poesi ,  skorad till den bästa dikten

om jag ens ville , kan jag inte släppa blicken

här finns ingen stress , lever i mina tankars tid

men måste släppa taget och tänka på mitt andra liv


 

jag lever i mitt drömland där är ingenting verklighet


Kalla kårar när jag vaknar upp utan dig

Huggen i hjärtat finns det en plats för mig?

Kroppen har svalnat men pulsen finns kvar

Du finns alltid i mina drömmar och stanna alltid kvar!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

så fin text!!

2009-02-14 @ 18:20:23
URL: http://nyappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0